سوسک ها (سوسری ها) موجوداتی منحصر به فرد

سوسک ها (سوسری ها) موجوداتی منحصر به فرد

سوسری ها موجوداتی نیستند که پرسه زدن آن ها را در خانه تحمل کنید. از این رو، زننده، برای برخی وحشتناک و درنهایت کثیف هستند. اما چیز دیگری در مورد این موجودات زننده می دانید؟ می دانیم که شما از سوسی ها متنفرید، اما آنها در نوع خود تا حدودی منحصر به فرد و شگفت انگیز هستند. مطالب زیر را  بخوانید تا  با برخی از جالب ‌ترین حقایق در مورد سوسری ‌ها، که به هیولاهای ترسناک معروف هستند، آشنا شوید.

سوسک ها

سوسری ها قدیمی تر از دایناسورها!

سوسری ها در زمان دایناسورها وجود داشته اند حتی از دایناسورها قدیمی تر هستند. در سراسر جهان وجود داشته و هزاران گونه دارند. همه گونه های سوسری ها می توانند در شرایط های جوی مختلف تکامل یابند.

سوسری قدیمی تر از دایناسور

هر چیزی را می توانند بخورند!

سوسری ها می توانند از هر ماده آلی تغذیه کنند از جمله غذای انسان، حشرات مرده، پارچه، کاغذ، مو، چسب و چوب و…… بله، تقریباً همه چیز و همه چیز!

و این یک واقعیت است که سوسری ها هرگز غذایشان تمام نمی شود؟ آن ها عاشق گوشت و شیرینی هستند. سوسری ها می توانند هفته ها بدون غذا زندگی کنند و این یک حقیقت شگفت انگیز می باشد!

غذای سوسری ها غذای سوسک ها

می توانند یک هفته بدون سر زنده بمانند!

این یکی از ناشناخته ترین حقایق جالب در مورد سوسری ها است. در حال حاضر، به نظر وحشتناک می رسد، اما یک واقعیت است که سوسری ها می توانند یک هفته بدون سر زنده بمانند. خوب، این بدان معنا نیست که آنها مغز ندارند، اما واقعیت این است که مغز آن ها تمام عملکردهای بدن را کنترل نمی کند. بدون سر، سوسری ها قادر به نوشیدن نیست. از این رو، از تشنگی می میرند!

سوسک بدون سر سوسری بدون سر

سوسری ها دوندگانی عالی هستند!

بله، سوسری ها خیلی سریع می دوند. آیا تا به حال سعی کرده اید یک سوسری را تعقیب کنید؟ اگر نه، آن را امتحان کنید تا از سرعت آن ها مطلع شوید. می توانند با سرعت زیاد از دیوارها بالا بروند، از سطوح لغزنده و غیره عبور کنند.

سوسک دونده سوسری دونده

سوسری های ماده فقط یک بار جفت گیری می کنند!

سوسری ها در هر فصل تولید مثل جفت گیری نمی کنند.سوسری های ماده بعد از یکبار جفت گیری هر موقع غذا فراروان باشد می توانند تخم گذاری کنند.برخی از ماده ها در یک بار تخم گذاری ده ها تخم می گذارند.

پرش سوسری !

یکی از گونه های تازه کشف شده سوسری ها می تواند بپرند که به آن سوسری پرشی می گویند! درست مانند ملخ ها، این سوسری می تواند از علف به علف بپرد. فقط امیدوارم راه خود را به خانه شما پیدا نکند. حتی اگر این کار را کرد، می توانید با کارشناسان آسازیست تماس بگیرید.

این مطالب حقایقی در باره سوسری ها می باشد اما اگر بدانید که چگونه این سوسری ها باعث مشکلات سلامتی و تهدید در خانه می شوند، همه اقدامات را برای پیشگیری از آن ها انجام می دهید. بنابراین اگر با مشکل سوسری مواجه هستید می توانید با کارشناسان آسازیست تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید و یا به طور مستقیم میتوانید ژل خوراکی فیبروکیل که کاملا اختصاصی عمل می کند، تهیه کنید و استفاده نمایید.

منبع

https://hicare.in/blog/Interesting-Facts-about-Cockroaches

دیدگاه های این مقاله بسته است.