موش در خانه

حتی یک موش هم در خانه زیاد است !!

اگر در خانه خود یک موش ببینید، ممکن است فکر کنید، “این فقط یک موش است، آنقدرها هم مشکل بزرگی نیست. اما بهتر است که بیشتر به این موضوع فکر کنید. دیدن یک موش به این معنی است که دیگر موش ها نیز می‌توانند از همان نقطه ورودی وارد خانه شوند و همچنین به این معنی است که احتمالاً تعداد بیشتری وجود دارد که شما نمی‌بینید. موش ها به عنوان موجودات شکاری، در مخفی شدن و دور ماندن از دید عالی هستند. به همین دلیل ممکن است انسان را در درک عمق مشکل به اشتباه بیندازند.

موش- درحال-تغذیه

موش ها می توانند بیماری را انتشار دهند

موش ها به دلیل انتشار پاتوژن های بیماری زا و آلوده کننده مواد غذایی شناخته شده اند. برخی از بیماری های مرتبط با موش ها عبارتند از هانتا ویروس، سالمونلوز، کوریومننژیت لنفوسیتی و لپتوسپیروز. رسیدگی سریع به مشکل جوندگان به معنای کنترل مدفوع بالقوه بیماری زای آنها است.

موش ها به سرعت تولید مثل می کنند

موش ها پرورش دهندگان پرباری هستند و می توانند به سرعت تکثیر شوند. یک موش ماده به طور متوسط 6 فرزند در هر بستر و 8 نوزاد در سال دارد. اگر مشکل جوندگان شناسایی نشود، موش‌های خانه می‌توانند به سرعت در خانه تکثیر شوند.

حتی یک موش هم در خانه زیاد است !!

سریع عمل کن!!

بنابراین، اگر یک موش در خانه خود می بینید، مهم است که فوراً اقدام کنید. ممکن است وسوسه شوید که یک تله بچینید یا شروع به سمپاشی غیر اصولی خانه کنید، اما این روش ها همیشه موثر نیستند. تلاش ناموفق برای کنترل موش ها می تواند مشکل وجود این جوندگان را تشدید کند زیرا به آنها زمان بیشتری برای تولید مثل و پرجمعیت شدن می دهد.

بهترین راه برای مقابله با هجوم موش این است که با کارشناسان ما در آسازیست تماس بگیرید.  همچنین میتوانید به فروشگاه آسازیست سر بزنید به با خرید پاستا بدکت یا موم بلوک مشکل وجود موش ها در خانه را حل کنید.

منبع:

Just One Mouse Is Too Many – Adam’s Pest Control (adamspestcontrol.com)

دیدگاه های این مقاله بسته است.