ارتش سوسری ها

جذب سوسری ها به خانه

برای بیشتر مردم آنچه که سوسری ها (سوسک ها) را به خانه جذب می کند، هنوز یک راز است. زیرا انواع گونه های سوسری از جمله: سوسری آلمانی یا ریز کابینت، سوسری آمریکایی و… به طور ناگهانی ظاهر می شوند و ممکن است حتی در یک خانه تمیز نیز شاهد هجوم سوسری ها باشید. این موضوع برای هیچ کس خوشایند نمی باشد. در زیر برخی از مواردی که باعث جذب سوسری ها می شوند را بررسی می کنیم.

اگر در خانه تان یا محل کارتان سوسری ها را مشاهده کردید و وجود آن ها برای شما ناخوشایند و آزار دهنده بود می توانید از محصول هدفمند و موثر ژل خوراکی فیبروکیل را تهیه کنید و با مصرف آن دوباره خانه ای بدون سوسری را تجربه کنید.

ژل فیبروکیل بزرگ

سوسک ها به کثیف و غیربهداشتی بودن معروف هستند و اگر فکر می کنید که سوسری ها فقط جذب خانه های نامرتب یا غیربهداشتی می شوند، اشتباه نمی کنید اما سوسری ها به در خانه های تمیز و مرتب هم یافت می شوند و ممکن است مشکل ساز نیز باشند.حتی اگر به طور منظم نظافت خانه خود را انجام دهید، تضمینی بر این نمی باشد که خانه شما از هجوم سوسری ها در امان می ماند.

جذب سوسری ها به خانه

سوسری ها برای زنده ماندن به چه چیز نیاز دارند؟

درست مانند هر موجود دیگری که نیازهای اساسی دارند، سوسری ها نیز برای زنده ماندن به چند چیز اساسی نیاز دارند. وجود موارد زیر در خانه باعث هجوم سوسری های به خانه تان می شود:

  • غذا
  • آب و رطوبت
  • پناهگاه یا مخفیگاه

با دانستن اینکه سوسری ها  به دنبال چه چیزی هستند، دقیقاً خواهید فهمید که چه کاری می توانید انجام دهید تا خانه خود را کمتر در برابر هجوم سوسری ها جذاب کنید.

اگر در هنگام خانه تکانی و یا تمیز و مرتب کردن خانه، پوسته باقی مانده سوسری ، کیسه تخم و یا خود سوسرب را مشاهده کردید، با کارشناسان آسازیست تماس بگیرد و مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه های این مقاله بسته است.