کک

کک چیست و چگونه می توان از بین برد؟

کک ها

کک ها بیشتر با سگ ها و گربه ها و سایر حیوانات خانگی در ارتباط هستند. با این حال، کک ها علاوه بر آزار رساندن به حیوانات خانگی مشکلات خیلی بیشتری را نیز ایجاد می کنند. کک ها می توانند به راحتی به انسان منتقل شوند و نیش بزنند و فقط به دنبال یک وعده غذایی خون هستند. نیش کک باعث خارش می شود و می تواند جاندار را ناراحت کند، بعلاوه کک ها  ناقل انواع بیماری ها شناخته شده است. این تنها یکی از دلایل مهم کنترل کک است.

کک کک ها

چیزی که کک ها را بسیار خطرناک می کند این است که از خون تغذیه می کنند. این بدان معناست که اگر حیوانی را گاز بگیرند که به یک بیماری مسری خون مبتلا است، می تواند به هر کسی یا هر چیز دیگری که بعدا  گاز می گیرد انتقال دهد. به عنوان مثال، کک ها می توانند باعث گسترش طاعون خیارکی شوند.

هجوم کک ها بسیار مشکل ساز و سخت است زیرا هنگامی که وارد خانه شما می شوند خلاص شدن از شر آنها بسیار دشوار خواهد بود. بنابراین اگر در اطراف خانه خود کک پیدا کردید، اولین حرکت شما باید تماس با متخصصانی باشد که می دانند چگونه به طور موثر از شر کک خلاص شوند.

آیا مشکل کک دارید؟ با یک متخصص آسازیست تماس بگیرید و با مشاوره رایگان مشکل خود را  بیان کنید.

 

کک چیست؟

کک نوعی حشره است که از خون موجودات خونگرم تغذیه می کند .ممکن بیشتر اوقات کک گربه را در خانه خود پیدا کنید. رنگ کک ها قهوه ای مایل به قرمز تیره و طول آن     تا   اینچ است.

کک ها می توانند روی حیوانات خانگی و همچنین حیوانات وحشی زندگی کنند. کک ها اغلب پستانداران را آلوده می کنند. ممکن است فکر کنید که می توانید به تنهایی کک ها را  کنترل کنید، اما آنها سخت هستند. آنها به سختی پیدا می شوند و هنگامی که به لباس، مبلمان، سایر حیوانات خانگی و خانواده شما راه پیدا کردند، حذف و کنترل  آن ها به کنترل و روش های خاصی نیاز دارد.

کک چیست

برای کنترل موثر کک ها، در اینجا مواردی وجود دارد که باید امتحان کنید:

  • خانه خود را جاروبرقی بکشید.
  • رخت خواب حیوانات خانگی را بشویید یا جایگزین کنید.
  • کک های روی حیوانات خانگی را برطرف کنید.
  • محیط های داخلی و خارجی را که حیوانات خانگی در آن استراحت می کنند تمیز کنید.

اگر با مشکل کک در خانه تان روبرو هستید و این مشکل ذهن شما را مشغول کرده است پیشنهاد ما به شما استفاده از کنسانتره آلفاکیل می باشد که بدون بو بوده و هیچگونه خطری به حیوانات خانگی ندارند.

منبع

https://www.westernexterminator.com/fleas/

دیدگاه های این مقاله بسته است.