سوسری نوار قهوه ای

مکان مورد علاقه سوسری ها برای تخم گذاری کجاست؟

سوسری ها در کجا تخم های خود را قرار می دهند؟

درست مانند هر مادری که از نوزادان خود محافظت می کند، سوسری ها نیز همین کار را انجام می دهند. مکان های مورد علاقه سوسری ها برای تخم گذاری مکان های مرطوب و دور از دید هستند. باشند در حالی که سعی می کنند به اندازه کافی از دید انسان دور باشند اما همچنان دوست دارند نزدیک غذا باشند.

تخم گذاری سوسریتخم سوسری

 سوسری آمریکایی

سوسری های ماده آمریکایی کیسه تخم خود را به سطوح سخت مانند کمد ها یا مقوا های نزدیک منبع غذایی می‌چسبانند. پوسته‌ کیسه تخم، اغلب با این سطوح ترکیب می‌شوند و پیدا کردن تخم‌ ها و برداشتن آن‌ها را سخت ‌تر می‌کنند.

چرخه زندگی سوسری آمریکایی

سوسری نوار قهوه‌ای

سوسری ‌های ماده کیسه تخم خود را به سطوح ناهموار مانند سقف، دیوارها و مبلمان خانه‌تان می چسبانند. این نوع سوسری ها تخم‌ های خود را نزدیک به یکدیگر می‌گذارد، بنابراین اغلب به صورت خوشه‌ای یافت می‌شوند.

سوسری نوار قهوه ای

 سوسری آلمانی

سوسری ‌های ماده آلمانی تخم ‌های خود را در شکاف ‌های تنگ در مکان‌ هایی مانند سینک حمام یا کابینت آشپزخانه می‌گذارند. آن ها هر جایی که تاریک، گرم و مرطوب باشد را ترجیح می دهند. با این حال، این گونه سوسری از تخم ‌های خود بسیار محافظت می‌کند و کیسه نخم را به مدت چند هفته روی پشت خود حمل می‌کند تا زمانی که آماده تفریخ باشند.

چرخه زندگی سوسری آلمانی

سوسری شرقی

سوسری شرقی تخم‌ های خود را معمولاً در نزدیکی غذا و آب قرار می‌گیرند.

از آنجایی که سوسری‌ها تقریباً هر چیزی را می‌خورند، می‌توانید در هر جایی کیسه تخم پیدا کنید – از کابینت آشپزخانه، انباری یا سینک حمام گرفته تا لوله‌ها، توده‌های چوب یا زباله‌هایتان. برخی از گونه ها حتی روی پایه های مبلمان، قرنیزها یا در کشوهای کمد شما تخم می گذارند.

مکان مورد علاقه سوسری ها برای تخم گذاری

آیا سوسری ها روی لباس ها هم تخم می گذارند؟

در بالا اشاره شد که برخی از گونه‌های سوسری ممکن است کیسه های تخم خود را در کشوی کمد شما پنهان کنند. ممکن است کیسه حاوی تخم سوسری را در جعبه ای از لباس های کهنه بسته بندی شده پیدا کنید زیرا جعبه های مقوایی به ندرت توسط شما لمس می شوند. جعبه های مقوایی سوسری ها را به خوبی جذب می کنند و این برای سوسری ها بسیار خوشایند می باشد. با این حال، در کشوی شما، یک سوسری تمایل بیشتری به گذاشتن کیسه تخم در گوشه پشتی و دور از دسترس انسان دارد. کمد های چوبی بیشتر برای تخم گذاری مناسب هستند زیرا سوسری ها دوست دارند در چوب پنهان شوند.

بهترین راه برای از بین بردن تخم سوسری

بهترین راه برای خلاص شدن از شر تخم‌ سوسری ها، جلوگیری از ورود سوسری ها به خانه است.همکاری با آسازیست تضمین می کند که به راحتی از شر سوسری ها خلاص شوید. برای رهایی از هر گونه سوسری می توانید از ژل خوراکی فیبروکیل استفاده نمایید.

منبع

What to Do About Cockroach Eggs in Your Home? | Terminix

دیدگاه های این مقاله بسته است.