روش های مختلف از بین بردن سوسری ها

شناخت روش های مختلف از بین بردن سوسری ها

چگونه می توان سوسری ها را از بین برد

روش های زیادی برای از بین بردن سوسری ها وجود دارد. اما گرفتن مشاوره از کارشناسان، موثرترین راه برای از بین بردن سوسری ها در خانه یا محل کار است. خدمات تخصصی می تواند راه حلی طولانی مدت را تضمین کرده و از طریق روش های پیشگیری حرفه ای خطر هجوم مجدد را کاهش دهد. در زیر ما چند روش برای خلاص شدن از شر سوسری ها بیان می کنیم.برای مشاوره می توانید با کارشناسان آسازیست تماس بگیرد.

طعمه سوسری

یکی از رایج ترین روش های کنترل سوسری، طعمه سوسری است. برای استفاده در مکان های سرپوشیده مانند هتل ها، بیمارستان ها ، صنایع غذایی و آشپزخانه ها (تجاری و مسکونی) بسیار موثر است. متخصصان ما طعمه را در مناطق استراتژیک در اطراف محلی که معمولاً سوسری در آن یافت می شود قرار می دهند. هنگامی که یک سوسری طعمه را مصرف می کند، ماده موثر نه تنها روی این سوسری تأثیر می گذارد، بلکه بر سایر سوسری هایی که با آن ها تماس پیدا می کنند نیز تأثیر می گذارند.

بهترین محصول طعمه ای در ایران برای از بردن سوسری ها ژل خوراکی فیبروکیل می باشد که نسبت به محصولات مشابه عملکری قوی تر داشته و با اثر هدفمند باعث ازبین رفتن سوسری ها در محل مورد نظر شما می شود.

سوسری ممنوعژل فیبروکیل

مواد تدخینی

فرآیند تدخین شامل پوشاندن تمام یا قسمتی از تاسیساتی است که در آن آلودگی سوسری وجود دارد. سپس گاز دودزا به منظور کاهش جمعیت به منطقه وارد می شود. در موارد شدید، ممکن است مواد تدخینی همراه با سایر خدمات کنترل سوسری مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از روش های تدخینی سوسری، برای مشاغل در صنایع مانند ساخت، انبار، کشاورزی، فرآوری مواد غذایی و … موثر است. هر چند نتایج به دست آمده از تحقیقات اخیر نشان می دهد که بیشتر سموم مورد استفاده در این روش دیگر کارایی نداشته و سوسری  ها نسبت به ان ها مقاوم شده اند.در این روش چون از سموم تنفسی استفاده می شود در هنگام به کاربردن می تواند مشکل ساز بوده و مشکلات تنفسی به همراه داشته باشد. هم چنین در صورت استفاده از این مواد باید محیط مورد نظر کاملا از لحاظ نیروی انسانی خالی شود.

فرایند تدخینورود سوسری ممنوع

استفاده از روش های گرمادهی

عملیات گرمادهی یکی دیگر از راه حل ها  برای از بین بردن سوسری ها است. این روش بدون مواد شیمیایی و سازگار با محیط زیست است. این روش برای خانه ها و مشاغل مانند هتل ها، مدارس، بیمارستان ها و رستوران ها ارائه می شود.

اما در هر مکانی نمی توان از این روش استفاده کرد. همچنین این روش بسیار هزینه بر بوده نیاز به تجهیزات خاص خودش دارد و این باعث می شود دسترسی به این روش آسان نباشد.

How to Get Rid of Beetles in Your Home & Yard [2022] – Smith’s Pest Management (smithspestmanagement.com)

دیدگاه های این مقاله بسته است.