سوسک ها (سوسری ها) موجوداتی منحصر به فرد

سوسک ها (سوسری ها) موجوداتی منحصر به فرد (بخش دوم)

همانطور که در بخش اول این موضوع اشاره شد، سوسری ها ویژگی هایی دارند که به آن ها را منحصر به فرد و مقاوم کرده است. سوسری ها به دلیل داشتن این ویژگی های خاص به یکی از موفق ترین موجودات روی زمین تبدیل شده اند که بقا آن ها را تضمین می کند. در زیر به ادامه خصوصیات دیگر سوسری ها می پردازیم .

سوسری خوش اشتها سوسک

  1. بیش از 4000 گونه سوسری در سراسر جهان وجود دارد.

در حالی گونه سوسری در سراسر جهان وجود دارد، تنها حدود 30 گونه برای بیشتر افراد شناخته شده است. رایج ترین سوسری های مهاجم در خانه ها سوسری آلمانی، آمریکایی، نوار قهوه ای و شرقی می باشند.

انواع سوسک

  1. بیشتر سوسری ها از دید پنهان می مانند.

سوسری ها شب زنده دار هستند و روزها را در شکاف ها و درزها پنهان می شوند. اگر یک یا دو سوسری را ببینید، این احتمال وجود دارد که صدها سوسری دیگر در یک لانه مخفی زندگی کنند. اگر سوسری ها را دیدید، باید سریعاً برای جلوگیری از تکثیر آن ها اقدام کنید. اگر خانه ای آلوده به سوسری ها باشد در بیشتر جاهای خانه یافت می شوند.

محل های سکونت سوسک در منزل

  1. سوسری ‌ها می‌دانند چه زمانی به سمت آن ها می‌روید.

سوسری ها به دلیل اندام های حسی و موهای حسی روی پاهایشان به ارتعاشات حساس هستند. زمانی که شما شروع به حرکت کنید، به زودی از نزدیکی شما فرار می کنند.

سوسری در حال فرارسوسک در حال فرار

  1. سوسری ها بسیار قوی هستند.

سوسری ها دارای اسکلت بیرونی سختی هستند که از آن ها محافظت می کند. می توانند نیروهایی تا 900 برابر وزن بدن خود را تحمل کنند. آنها همچنین می توانند بدن خود را فشرده کنند تا در فضاهای کوچک قرار بگیرند. برخی از سوسری ‌ها می‌توانند اندام‌های خود را بازسازی کنند، که خلاص شدن از شر آنها را دشوارتر می‌کند.

  • برای خلاص شدن از شر سوسری ها و اطمینان از عدم بازگشت آن ها می توانید از ژل خوراکی فیبروکیل که کاملا به صورت هدفمند بر روی سوسری ها اثر می گذارد، استفاده کنید.

سوسری قوی سوسک بدن ساز

  1. سوسری ها می توانند به سرعت رشد کنند

بیشتر گونه های سوسری به سرعت رشد می کنند. پوره های سوسری آلمانی بسته به شرایط محیطی می توانند در حدود 50 روز بالغ شوند. سوسری های نوار قهوه ای می توانند در کمتر از 90 روز رشد کنند.

منبع

https://maggiesfarmproducts.com/blogs/bug-help/interesting-cockroach-facts

دیدگاه های این مقاله بسته است.