سوسری داخل سینک

سوسری ها در خانه، بیشتر کجا هستند و در کجا مخفی میشوند؟

سوسری ها بدنی تخت و محدب دارند. این ویژگی به آن‌ها این توانایی را می دهد تا در مکان‌هایی را که انسان به سختی می‌توان به آنها دسترسی پیدا کند،عبور کنند و حتی لانه بسازند. سوسری ها همیشه به دنبال مکان‌های گرم و مرطوبی هستند که اغلب دارای تهویه ضعیفی در خانه هستند، مانند انبارها، آشپزخانه‌ها و حمام‌ها.

سوسری داخل حمام

1. انبار

اغلب در میان گونی ها، جعبه ها، قفسه ها و یا کتاب هایی که برای مدت طولانی دست زده نشده اند وحتی در میان مقواها پنهان می شوند. کیسه های تخم خود را بر روی مقوا ها می چسبانند. انبار ها معمولا مکانی سر و بدون رطوبت می باشند. اما با این حال به علت این که بیشتر افراد کمتر در انبار ها رفت آمد می کنند باعث می شود انبار ها مکانی خلوت و مناسب برای رشد و تکثیر سوسری ها باشد. در بین مقوا ها و جعبه ها بیشتر می توان سوسری های آلمانی را که معروف به سوسک ریز کابینت هستند مشاهده کرد.

2. آشپزخانه

در آشپزخانه اغلب سوسری ها در کمدهای آشپزخانه، زیر سینک آشپزخانه و زیر یا پشت یخچال و اجاق گاز پنهان می شوند. دیدن یک سوسری زنده و یا مرده در داخل ظرف حبوبات برای بیشتر افراد وحشتناک می باشد. بنابراین پیشنهاد آسازیست برای شما استفاده از ژل خوراکی فیبروکیل می باشد. محصولی که جذابیت زیادی برای سوسری ها داشته و با اثر دومینویی سوسری ها را در خانه شما از بین می برد.

سوسری ها در خانه

همچنین سوسری ها مشکلات تنفسی از جمله آسم و سایر بیماری های دیگر را نیز منتقل می کنند و می توانند سلامت شما و خانوادتان را به خطر بیاندازند.

آسیب سوسری به سلامتی

3. اتاق خواب

در اتاق خواب سوسری ها معمولا در زیر تخت خواب و یا اطراف سیستم گرمایشی لانه می کنند. همچنین در اطراف و یا زیر پرده اتاق نیز می توان خود سوسری ها و یا فضولات آن ها را یافت. وجود سوسری ها در اتاق خواب می تواند برایتان بیشتر از مکان دیگری دردساز باشد زیرا اتاق خواب محل استراحت شماست و حضور سوسری ها در این مکان می تواند مشکلات تنفسی و یا اختلالات روانی به وجود آورد.

4. سرویس بهداشتی( به ویژه حمام)

حمام شاید مرطوب ترین مکان خانه باشد. به همین دلیل است که حمام بهترین و مناسبترین مخفیگاه برای سوسری ها می باشد. معمولاً می‌توانید سوسری ها را در حمام، زیر سینک‌ها، فاضلاب‌های و نزدیک آبگرمکن پیدا کنید.

سوسری روی تختسوسری روی مسواک

منبع

Where Beetles Live in Your Home | Terminix

دیدگاه های این مقاله بسته است.