درزگیری پنجره ها

روش های کنترل گوشخیزک در اطراف خانه

خوشبختانه این حشره از آفات درجه اول نمی باشد و فقط یک آفت اتفاقی در خانه ها و مشاغل ها است.

کنترل را می توان با استفاده از مواد باقی مانده در اطراف نمای بیرونی سازه به دست آورد. برای دست یابی به یک کنترل پایدار ، مکان های دارای رطوبت زیاد را برطرف کنید. زیر سنگ ها ، مناطق تاریک ، بین تخته های نرده چوبی و مناطق مرطوب باغ های نزدیک سازه را بررسی کنید. برگ ها و بقایای انباشته شده بر روی زمین را تمیز کنید و یک منطقه عاری از پوشش گیاهی در اطراف محل مورد نظر ایجاد کنید.

گوشخیزک در خزر کنترل گوشخیزک

 

همچنین برای جلوگیری از ورود حشرات ، درها و پنجره هایی را که نیاز به درز گیری در قسمت پایین دارند را حتما بررسی کنید. محیط های مشکوک داخل خانه یا محیط کارتان را نیز باید بررسی کنید ولی در مورد این حشره بررسی محیط بیرون سازه شما مهمتر می باشد.

درزگیری پنجره ها

شما می توانید از جارو برقی های مخصوص (ایجاد کننده خلا) برای حذف حشرات موجود در داخل  محیط زندگیتان به جای آفت کش ها استفاده کنید. اگر می خواهید  این حشرات را کنترل و برنامه ای را به کار ببرید ، مطمئن شوید که برای آفات و محل مورد نظر ثبت شده باشد. از آفت کش های  مایع ، طعمه ها یا گرد می توانید استفاده کنید اما قبل از استفاده ، کل برچسب را بخوانید و تمام دستورالعمل ها ، محدودیت ها و اقدامات احتیاطی برچسب را دنبال کنید.

برای کنترل گوشخیزک ها بهتر از موارد زیر را رعایت کنید:

تنظیم رطوبت (جلوگیری از رطوبت اضافی) زهکشی مناسب آب یکی از روش های بسیار موثر برای دور نگه داشتن گوشخیزک ها است. برای این کار باید بررسی کنید که آبپاش ها در جهت مناسب چمنزار قرار گرفته باشند، از دستگاه های تهویه مناسب و عایق بندی مناسب استفاده کنید و همچنین از عملکرد پمپ های تخلیه اطمینان حاصل کنید.

در داخل خانه نیز شکاف ها و درز های اطراف پنجره ها ، درها و … پر کنید. هم چنین دقت کنید که همه دریچه ها باید دارای توری محکم جهت جلوگیری از ورود حشرات باشند.

درزگیری گوشخیزک

متخصصان کنترل آفات شرکت آسازیست نه تنها گوشخیزک ها را از بین ببرند بلکه از بازگشت آن ها نیز جلوگیری می کنند. متخصصان کنترل آفات ما محیط اطراف شما را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که در برابر آفت گوشخیزک و نیز سایرآفات آسیب پذیر نیستید.

دیدگاه های این مقاله بسته است.