راه کارهای کنترل سوسک (سوسری) در منزل

راه کارهای کنترل سوسک (سوسری) در منزل

راه های کنترل سوسک در منزل

سوسك ها در دو نوع ریز و درشت در خانه ها یافت می شوند. آنها گذشته از ظاهر نازیبایشان به جهت آنكه در فاضلاب و چاه ها زاد و ولد می كنند، از جمله آلوده ترین حشرات خانگی نیز به شمار می آیند. بنابراین مبارزه با سوسك های خانگی به خصوص در فصل بهار كه زمان تخم ریزی همه حشرات است، از جمله اقدامات بسیار ضروری در خانه محسوب می شود.

سوسک ها در خانه

 

  1. كاربرد نفت یكی از قدیمی ترین و موثرترین راه های نابود كردن انواع سوسك های خانگی است. برای این منظور می بایست در تمام چاهك ها، فاضلاب ها و به طور كلی هرگونه راه خروجی از این قبیل مقداری نفت ریخته و بر روی دریچه آن درپوش بگذارید. این كار را در پایان شب انجام دهید تا نفت مدت زمان بیشتری در مسیر و آب داخل آن باقی بماند.

کشتن سوسک با نفت

 

  1. پوشاندن همه ورودی لوله های فاضلاب و یا هر ورودی دیگر که احتمال ورود سوسک ها از آن ها به داخل خانه وجود داشته باشد. بهترین راه برای کنترل سوسک ها جلوگیری از ورود و افزایش جمعیت آن ها در داخل خانه می باشد.

مکان های مخفی شدن سوسری ها در آشپزخانه

 

مکان های مخفی شدن سوسری ها در سرویس بهداشتی

 

اگر با انجام دادن اقدامات بالا باز هم نتوانستید سوسک ها را از مکان زندگی خود دفع کنید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . یا از محصول بسیار موثر ژل خوراکی فیبروکیل برای از بین بردن سوسک های خانه خود استفاده کنید.

 

نكته: در صورتی كه از میان روش های مبارزه با حشرات خانگی، كاربرد پودرهای سمی را انتخاب كرده اید، مراقب بچه های كوچك نیز باشید. به این معنا كه مكان هایی را به این روش سم پاشی اختصاص دهید كه دور از دسترس بچه ها باشند. ولی برای این که مشکلاتی از این قبیل را بعد از سم پاشی نداشته باشید ما به شما ژل خوراکی فیبروکیل را پیشنهاد می کنیم که بدون هیچگونه ایجاد آلودگی در محیط میتواند خانه شما را از سوسک ها و مورچه پاکسازی کند.

 

 

دیدگاه های این مقاله بسته است.