خطرات موش ها برای انسان ها

خطرات موش ها برای انسان ها

موش ها چه خطراتي دارند؟

چندین خطر وجود دارد که با هجوم موش ها ممکن است ایجاد شود.و این مورد، تماس با یک کارشناس حرفه ای کنترل موش را بسیار ضروری می سازد. در اینجا برخی از خطرات موش ها که با ماندن در ملک شما یا وارد شدن به داخل خانه تان ایجاد کنند را بررسی می کنیم.

موش های مهاجمموش گرسنه

خطرات سلامتی

یکی از خطرات موش ها تهدید سلامتی انسان هاست. شاید شنیده باشید که موش ها باعث بیماری طاعون سیاه هستند و اروپا را در  قرن 14 میلادی به ویرانی کشاندند. در واقع این باکتری های کک های موجود روی موش ها بودند که باعث این بیماری شدند، چون موش ها مستعد ابتلا به انگل هایی مانند کک و کنه هستند بنابراین می توانند بیماری طاعون و سایر بیماری ها را به شما و خانواده شما منتقل کنند. موش ها همچنین با ویروس های هانتاویروس و لپتوسپیروز ارتباط دارند و با انتقال این ویروس ها نیز باعث بیماری شوند.

چرخه آلودگی موش ها

خطرات آتش سوزی

بله، موش ها می توانند آتش سوزی ایجاد کنند. تمایل آن ها به جویدن  همراه با توانایی آن ها برای ورود به دیوارها و سایر فضاها به این معنی است که هنگام تماس با سیم های برق می توانند خطرات جدی را به وجود بیاورند. عایق کاری در اطراف سیم های الکتریکی اغلب برای موش ها بسیار وسوسه انگیز است.

هنگامی که عایق ها از سیم ها جدا شد خطرات جدی الکتریکی ممکن است ایجاد شود. این خطرات می تواند مسئله ای نسبتاً ساده مانند خرابی دستگاه الکتریکی یا خیلی جدی تر باشد. سیم های نمایان شده (بدون عایق) می توانند یک اتصال کوتاه الکتریکی ایجاد کنند که می تواند دیوارهای چوبی و تخته های چوبی را به آتش بکشد. مواردی وجود داشته که آتش سوزی ها و حتی انفجارها به اتصال های کوتاهی که در سیم ها که توسط موش ها جویده شده ، باز می گردد.

موش جوندهموش در حال جویدن

موش ها چگونه وارد خانه می شوند؟

موش ها با استفاده از هر درز و شکافی وارد ساختمان می شوند. موش های نروژی از لوله های فاضلاب بالا رفته و به توالت می رسند. آن ها حتی می توانند راه خود را از طریق دیوار بجویندو باز کنند. موش های سیاه به این شناخته شده اند که از فاضلاب ها برای حمل و نقل استفاده می کنند و در مواقع لازم وارد آن می شوند و در صورت عدم موفقیت، به پشت بام شما صعود کرده و از اتاق زیر شیروانی وارد می شوند.

بنابراین ، چگونه می توان از دست موش هایی که در داخل خانه و یا محل کار شما هستند، خلاص شد؟

معمولاً بهتر است با یک کارشناس تماس بگیرید. یافتن و رسیدن به لانه موش هایی که در دیوارها و شکاف های زیر شیروانی یا زیرزمین قرار دارند بسیار دشوار است. خلاص شدن از شر موش ها پس از ایجاد لانه در داخل ساختمان نیز کار دشواری است. اما برای جلوگیری از تهاجم موش ها آسازیست به شما بهترین راهکار ها را ارائه می دهد.

در آسازیست کارشناسانی هستند که خدمات کنترل موش ها را با نهایت دقت انجام می دهند. اگر فکر می کنید در محیط اطرافتان موش دارید، برای بازرسی املاک و بررسی گزینه های خود برای کنترل و پیشگیری از موش با ما تماس بگیرید. ما با شما همکاری می کنیم تا راه حل مناسب را برای حذف و دور نگه داشتن موش ها از خانه خود برای همیشه پیدا کنید.

موش مرده

نمونه از موش ها از بین رفته ، بدون دردسر

منبع

Diseases That Are Spread or Carried by Rats (orkin.com)

دیدگاه های این مقاله بسته است.