جذب سوسری ها

چه چیزی سوسری ها را به خانه جذب می کند ؟؟؟(پارت 2)

در این بخش می خواهیم منابعی را که باعث جذب سوسری ها به خانه تان می شوند را بررسی کنیم. راهکار هایی برای جلوگیری از هجوم این حشرات موذی را ارائه دهیم.

1.غذا

یکی از عوامل جذب سوسری ها به خانه غذاست. سوسری ها هر چیزی را که در دسترسشان باشد، می خورند. سوسری ها حشراتی  همه چیزخوار بوده و فرصت طلب  محسوب می شود. به این معنی که تقریباً هر چیزی را که در پیدا کنند، می خورند.سوسری ها طیف وسیعی از غذاها را می‌خورند. از جمله تمام غذاهایی که انسان برای خوردن استفاده می کند، و هر نوع چیزی که ما حتی به عنوان غذای انسان فکر نمی‌کنیم. بدتر از آن، آنها همچنین به خوردن برخی مواد غیر غذایی مانند کاغذ، چسب پلاستیک و فضولات حیوانی معروف هستند.

با در نظرگرفتن رژیم غذایی سوسری ها، خانه های تمیز یا کثیف هر دو به یک اندازه می توانند مورد حمله و هجوم سوسری ها قرار بگیرند. بنابراین قبل از آن که سوسری ها در خانه هایمان به حالت هجومی در بیایند بهتر است آن ها را کنترل کنیم. پیشنهاد آسازیست برای شما استفاده از ژل خوراکی فیبروکیل می باشد که با اثر دومینویی میتواند خانه تان را از سوسری های تمیز کند.

غذای سوسری ها

2. آب و رطوبت کافی

سوسری ها برای زنده ماندن به آب و رطوبت نیاز دارند. سوسری ها حشراتی خونسرد هستند. به این معنی که آنها اصلاً مشکلی ندارند که برای مدت طولانی غذا نخورند. اما نمی توانند بیش از یک هفته بدون آب زنده بمانند. بنابراین، هنگامی که در خانه با هجوم شدید سوسری ها مواجه شدید، باید در نظر داشته باشید که آیا آنها قادر به یافتن منبع آب در خانه شما هستند یا خیر.از آنجا که مهم نیست که خانه شما تمیز یا کثیف باشد، سوسری ها همیشه می توانند منابع آب و رطوبت اضافی موجود را بدون دردسر پیدا کنند.

سوسری روی سینک

3. پناهگاه یا مخفیگاه

سوسری ‌ها عمدتاً شب فعال هستند. به این معنی که معمولاً در طول روز دور از دید بوده و پنهان می‌شوند و در شب بیشتر به جستجوی غذا می‌پردازند. با این حال در طول روز ممکن است حضور پیدا کنند. به خصوص اگر در محل مورد نظر با  هجوم شدید سوسری ها  مواجه باشید. هنگام انتخاب پناهگاه در داخل خانه، سوسری ها ترجیح می دهند در مکان های گرم، تاریک و مرطوب که نزدیک به منابع آب و غذا هستند پنهان شوند و تولید مثل کنند.

صرف نظر از اینکه خانه شما تمیز است یا خیر، سوسری ها خانه شما را بسیار جذاب می دانند به این دلیل که آنها می توانند مکان های زیادی برای پنهان شدن پیدا کنند و نزدیک به غذا و آب باشند.

چه چیزی سوسری ها را به خانه جذب می کند

منبع

What Attracts Cockroaches Into the House – Rentokil Indonesia

دیدگاه های این مقاله بسته است.