چرا مورچه ها در داخل خانه هایمان هستند

چرا مورچه ها در داخل خانه هایمان هستند ؟

زمانی که شما چند مورچه را در خانه می بینید و تحت نظر می گیرید صدها و هزاران مورچه دیگر دور از چشمان شما در کمین هستند اما سوال اصلی این است که چگونه و چرا این اتفاق می افتد ؟

3 دلیل اصلی برای حضور مورچه ها در خانه وجود دارد که به تفضیل راه حل ها را بررسی خواهیم کرد .

1 ) مورچه ها برای جستجوی آب به داخل خانه می آیند . اگر محیط اطراف شما دوران خشکسالی را طی می کند و یا اگر محیط اطرافتان گرم و خشک باشد مورچه ها برای رطوبت و غذا  به داخل خانه ها هجوم می آورند. حمام و آشپزخانه ها علی الخصوص در این هجوم آسیب پذیرترین مکان های خانه های شما هستند .

چه کار می توان کرد : مواظب جمع شدگی آب در داخل یا خارج خانه باشید . تعمیر چکه کردن و تمیز نگه داشتن درز های اطراف سینک ، شیر آب و وان ها .

2) مورچه ها بدلیل تغیرات آب و هوایی به داخل خانه ها پناه می آورند . در صورتی که هوای بارانی باعث آب گرفتگی لانه های مورچه ها گردد آنها به دنبال زمین های خشک مانند خانه های شما می گردند . آن ها همچنان برای فرار از سرما و گرم نگه داشتن ملکه شان به داخل خانه ها می آیند . بدون ملکه بیشتر کلونی ها بیشتر از چند ماه دوام نمی آورند و نابود می شوند .

چه کار می توان کرد : درز های خانه را با سلیکون مسدود کنید ، تعمیر هرگونه درز و سوراخ در پنجره ها و در ها ، دور نگه داشتن شاخه درختان و درختچه های کنده شده از اطراف خانه .

3) مورچه ها برای یافتن غذا به داخل خانه ها می آیند . مورچه ها نیاز دارند تا به تغذیه ملکه خود و مورچه های تخم گذار برسند . مورچه ها اکثرا در آشپزخانه ها پیدا می شوند (به دلیل در دسترس بودن منبع غذا) علی الخصوص اگر حیوان خانگی داشته باشید یا فرد نامرتبی باشید .

چه میتوان کرد : آشپزخانه خود را تمیز و بهداشتی نگه دارید . تکه های غذا را از روی زمین ومیز نهار خوری جمع کنید . هرگونه غذای حیوان خانگی را از روی زمین جمع کنید و ظرف غذا خوری حیوان خانگی خود را مرتب بشوید . غذای اضافی خود را در ظروف در بسته محکم نگه داری کنید . میوه های خراب شده را از خانه دور نگه دارید . زباله های خود را در سطل های محکم و در بسته نگه دارید .

حتی با رعایت این 3 نکته و حتی تمیز ترین و ایمن ترین خانه ها می توانند مشکل مورچه داشته باشند و حتی دیده شدن تعداد کمی مورچه در خانه نشانگر یک تجاوز بزرگ می باشد . زمانی که طعمه مورچه ( ژل فیبروکیل ) در خانه در مسیر مورچه ها کار گذاشته می شود تا تعدادی از جستجوگر های غذا آن را پیدا کنند آنها غذا را جمع آوری کرده و و به لانه خود منتقل می کنند در بعضی مواقع جستجوگران اطلاعات مکان طعمه را به دیگر مورچه ها میدهند . با منتقل کردن غذا و مواد خوراکی طعمه به لانه مورچه های کارگر عملا سم موجود در طعمه را به لانه کلونی وارد میکنند .

شرکت آسازیست تمام کارهای کثیف را با فراهم کردن آخرین وعده غذایی برای مورچه ها انجام می دهد .

فرمول ژل فیبروکیل راه کار های بدون دردسر برای استفاده کنندگان را فراهم می کند . رفتار شناسی و بیولوژی مورچه ها باعث مزیت این محصول می گردد .

با دو نوع غذا در جایگاه طعمه عملا نیاز غذایی هرگونه مورچه ای در کلونی ( کارگر ، تخم گذار و ملکه ) را برطرف کرده و برای نابودی تمام آنها کافی است . ژل فیبروکیل برای مورچه های کارگر جستجوگر غذا کربوهیدارت نیازمند برای انرژیشان را فراهم می کند و در کنار آن پروتئین نیاز برای رشد تخم ها و نیاز ملکه برای ادامه تخم گذاری را فراهم می کند .

طعمه مورچه ژل فیبروکیل برای استفاده ، راحت بوده و بدون دردسر می باشد. برای استفاده کافی است آن را از جعبه در آورید و در مکان هایی که فعالیت مورچه ها دیده شده قرار دهید و مدتی آن را رها کنید.

زمانی که شما طعمه را در خانه قرار می دهید احتمال دارد تعداد بیشتری مورچه در اطراف آن مشاهده کنید حتی بیشتر از قبل فقط کافی است صبور باشید تا دیگر مورچه های کارگر نیز آن را پیدا کنند .

توجه : از تغیر مکان طعمه و سم پاشی از طریق اسپری خودداری کنید .

دیدگاه های این مقاله بسته است.