مخفیگاه سوسری ها

شناخت مخفیگاه سوسری ها یکی از راه های کنترل این حشرات

برای خلاص شدن از شر سوسری ها، باید بدانید کجا پنهان شده اند و مخفیگاه آنها را پیدا کنید!

به ازای هر سوسری که می بینید، صدها سوسری دیگر وجود دارد که نمی بینید!” فکر ترسناکی است. این موضوع بیشتر برای گونه‌های کوچک‌تر  که در داخل خانه‌ها زندگی می‌کنند صادق است. برای گونه‌های کوچک‌تر سوسر‌ها، مانند سوسری ‌های آلمانی، فقط بزرگسالان از مخفیگاه‌های خود بیرون می‌روند تا غذا پیدا کنند در حالی که پوره ها  در پناهگاه می‌مانند و از باقی مانده‌های غذا و مدفوع و پوسته ریخته شده تغذیه می‌کنند!

خانواده سوسری ها

به طور معمول، گونه های بزرگتر سوسری مانند سوسری های آمریکایی و استرالیایی در خارج زندگی می کنند و به طور تصادفی به داخل می آیند. این گونه‌های کوچک‌تر سوسری ها مانند سوسری‌های آلمانی و سوسری‌های نوار قهوه ای هستند که دوست دارند در داخل خانه زندگی کنند و در صورت استقرار، حذف آنها بسیار دشوار است.

بیرون کردن سوسری

معمولاً سوسری ‌ها را در طول روز نمی‌بینید زیرا شب فعال هستند. با این حال، اگر یک سوسری را در طول روز دیدید، احتمالاً به این معنی است که پناهگاه آنها بیش از حد شلوغ است…. بنابراین شما با یک هجوم بزرگ در خانه تان روبرو هستید!

مخفیگاه سوسری ها

برای خلاص شدن از شر سوسری ها، شناسایی و تمام مکان های اختفای سوسری بسیار مهم است. 12 مخفیگاه سوسری ها را که بیشتر ترجیح می دهند عبارت است از:

  1. کمد ها : به گوشه ها و لولاهای کمد نگاه کنید. همچنین زیر و پشت هر وسیله کمد مانندی می تواند مکان مناسبی برای پناه گرفتن سوسری های باشد.
  2. فر یا دستگاه گریل : زیر و پشت
  3. یخچال و فریزر : زیر و پشت یخچال (در موتور الکتریکی گرم)
  4. ماشین ظرفشویی : زیر، داخل در و داخل برق پشتی
  5. تلویزیون : داخل تلویزیون – بله داخل تلویزیون!
  6. سینک : زیر سینک یا هر جا که رطوبت / نشتی وجود دارد.
  7. جعبه های مقوایی : این یک مخفیگاه مورد علاقه است. سوسری ها و کیسه های تخم و خود سوسری ها اغلب با این جعبه های مقوایی وارد خانه می شوند.

پس از شناسایی مکان های مخفیگاه سوسری ها باید آن ها را کنترل کرد. روش های کنترلی زیادی برای از بین بردن سوسری ها وجود دارد. برخی از آن ها دور کننده و برخی کشنده هستند. اما یک محصول به نام ژل خوراکی فیبروکیل سوسری ها را با خاصیت جذب کنندگی خود از بین میبرد. بنابراین کنترل سوسری ها را به خوبی و بدون بازگشت می توان با استفاده از ژل خوراکی فیبروکیل انجام داد.

منبع
arrowexterminating.com

دیدگاه های این مقاله بسته است.