سوسری ها در طول روز کجا هستند ؟ همه چیز درباره زندگی سوسری ها

سوسری ها در طول روز کجا هستند ؟ همه چیز درباره زندگی سوسری ها

هیچ کس دوست ندارد در خانه خود سوسری ببیند. چون همه مردم می دانند که سوسری ها با محیط های کثیف زندگی می کنند. سوسری ها تقریباً از هر چیزی که در خانه شما پیدا کنند تغذیه می کنند. غذای باقی مانده، خرده های غذا، مواد پوسیده و حتی چسب کتاب!

سوسری ها به دلیل تماس نزدیک با مواد کثیف و آلودگی ها، حاوی انبوهی از باکتری ها و میکروب های مضر هستند. و این باعث شده است که هنگام تماس با انسان یا هر ماده غذایی مصرفی باعث آلودگی مواد غذایی میشوند.

چرا سوسری ها در طول روز بیرون می آیند؟

سوسری به عنوان حشرات شب فعال شناخته می شود. بنابراین، اگر در طول روز سوسری می بینید: می تواند به این معنی باشد که خانه با هجوم شدید سوسری ها مواجهه شده است.

  • برای رهایی از شر سوسری های می توانید از ژل خوراکی فیبروکیل استفاده کنید و به راحتی آن ها را کنترل کنید و محیطی بدون سوسری ها داشته باشید.

سوسک ها معمولاً فقط در شب برای تغذیه ظاهر می شوند. شما ممکن است نتوانید این سوسری ها را ببینید مگر اینکه به سطح بیایند. از نور متنفرند و تمایل دارند در مکان های تاریک و در میان بهم ریختگی ها یا وسایل پنهان شوند تا از نور دور بمانند.

سوسری در لانه

سوسری ها در کجای خانه شما زندگی می کنند؟

سوسری ها از پنهان کردن قسمت‌های زیرین لوازم خانگی مانند اجاق‌های پخت و پز، یخچال و زیر سینک یا وسایل آشپزخانه لذت می‌برند. مکان های زیادی وجود دارد که سوسری ها ممکن است در خانه شما پنهان شوند، از جمله:

اتاق‌های نشیمن

سوسری ‌ها در اتاق نشیمن معمولا زیر مبل‌ها یا میزهای شما پنهان می شوند. چین‌های پرده‌ها، روزنامه و مجلات می‌توانند محل مناسبی برای پنهان شدن سوسری ها باشند.

انبار

در واقع، انبار می تواند یک منطقه خطرناک کلیدی باشد، زیرا تمایل سوسری ها به تاریکی این مکان را برای رشد و پنهان شدن سوسری ها مناسب می سازد.

درمورد شناسایی سوسری ها می توانید به مطلب : انواع گونه های سوسری مراجعه کنید.

چگونه از جذب سوسک ها به خانه خود جلوگیری کنیم؟

  • تمیز و مرتب نگه داشتن خانه کلید دور نگه داشتن سوسری هاست!
  • به هم ریختگی اقلام انبار شده را برطرف کنید.
  • سوسری ها ممکن است از طریق درز ها و شکاف ها وارد خانه شما شوند. از فرصت استفاده کنید و هر شکافی را ببندید.
  • سطل زباله خود را تمیز نگه دارید و زباله های خود را مرتباً خارج کنید.

سوسری چاق

همیشه به یاد داشته باشید که یشگیری بهتر از درمان است. اگر با انجام تمام اقدامات پیشگیرانه باز سوسری ها را در خانه خود مشاهده کردید می توانید با کارشناسان آسازیست تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

منبع

Is There Any Cockroaches in the Daytime? | Rentokil Indonesia

محصولات مرتبط با این مقاله :

دیدگاه های این مقاله بسته است.