سوسری های روی پرتقال

راه های ساده اما کارآمد برای خلاص شدن و حذف سوسری ها !!!

محصولاتی که به عنوان آفت کش های خانگی در فروشگاه ها موجود هستند مانند اسپری ها یا پودر ها  ممکن است تا کنون به “بهترین ابزار حذف سوسری” شما تبدیل شود. زیرا هم استفاده از آن آسان و راحت است. هم به صورت آنی و مستقیماً روی حشره مورد نظر شما یعنی سوسری ها اثر می کند. اما اگر سوسری ها به آن مقاومت پیدا کنند و به راحتی نتواند آن ها را در خانه تان از بین ببرد، چه؟ آسازیست راه‌هایی را گردآوری کرده است که شاید فکرش را هم نمی‌کردید. راه هایی برای حذف سوسری های ولگرد که میتوانید در خانه برای مقابله با آنها انجام دهید.

اگر تا به حال برای کنترل سوسری ها در خانه تان کاری انجام نداده اید با کارشناسان آسازیست تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شاید این دو راهکار ساده ترین و سریع ترین راه ها برای از بین بردن سوسری ها در خانه باشند که نیازی به پودر ها و اسپری ها ندارند. اما به خاطر داشته باشید که از موثرترین راهکار ها می باشند که نیازی به آفتکش ها ندارند.

  • نکته : این راهکار ها بیشتر حالت پیشگیری دارند. توجه داشته باشید که در صورت مواجهه با هجوم زیاد سوسری ها ممکن است این راهکار اها موثر واقع نشوند. در صورت جدی بودن مشکلتان با سوسری ها می توانید ژل خوراکی فیبروکیل را تهیه کنید و به راحتی و بدون آلودگی آن را در محیط مورد نظر خود استفاده کنید. این محصول بر خلاف محصولات موجود در فروشگاه ها کاملا هدف مند بر روی سوسری ها اثر می کند. به نسبت کالاهای مشابه سمیت و خطر کمتری برای انسان و حیوانات خانگی دارد.

عکس سوسریخلاص شدن و حذف سوسری ها

1. رطوبت را حذف کنید و خانه خود را خشک نگه دارید.

شاید چک کردن لوله های آب که چکه می کنند و یا خشک کردن سینک از نظر شما کار ساده ای باشد. شاید خودتان این کار ها را انجام می دهید. اما باید گفت که از مهم ترین اقدامات کنترلی سوسری ها می باشد. زیرا این کار درصد رطوبت را پایین می آورد. تا حدی باعث خشک شدن خانه تان خواهد شد. این برای سوسری ها که موجوداتی خونسرد هستند حیاتی می باشد. اکثر سوسری ها نمی توانند  بیش از یک هفته بدون آب زنده بمانند. عملا چرخه زندگی آن ها در صورت عدم وجود آب و رطوبت متوقف خواهد شد.

چک کردن لوله هایی که نشتی دارند هم به شما کمک می کند تا از هدر رفت آب جلوگیری کنید. هم دسترسی سوسری های ولگرد داخل خانه را  به آب محدود می کند.

تعمیر شیرآلات

2. خانه را مرتب کنیدو تمیز نگه دارید.

تمیز کردن خانه برای اکثر صاحبان خانه یک نوع فعالیت معمول روزمره به نظر برسد. اما در اینجا منظور از تمیز کردن اشاره به یک پاکسازی عمیق دارد. پاکسازی درست یکی از راه های موثر حذف سوسری ها است. یکی از این پاکسازی ها بعد از پخت و پز در خانه می باشد که نباید از آن غافل شد. پخت و پز مخصوصاً سرخ کردنی ها درآشپزخانه باعث چسبیدن روغن و چربی روی کاشی های کف و دیوار می شود.

بیشتر افراد بعد از آشپزی معمولا آشپزخانه را مرتب می کنند. کف و زمین آشپزخانه را می توان به راحتی با استفاده از یک شوینده و تی تمیز کرد. اما دیوارها معمولا  نادیده گرفته می شوند.

همین کار ممکن است بعد از مدتی باعث به وجود آمدن لایه های روغن ضخیم انباشته شده روی دیوار ها شود. پاک کردن این لکه ها به مراتب سخت تر می باشد. اما سعی کنید دیوار ها را نیز هر بار بعد از آشپزی پاک کنید تا مشکلی ایجاد نشود. زیرا حتی اگر کل خانه را تمیز نگه دارید مثلا هیچگونه خرده های غذا روی میزها باقی نماند و خانه را جارو بکشید اما اگر دیوارهای پر از روغن و چربی در آشپزخانه داشته باشید شما غذای خوبی را برای سوسری ها فراهم کرده و به جا گذاشته اید.

یک سوسری می تواند هر چیزی از جمله کتاب، شکر، آبمیوه ها و حتی روغن و چربی موجود در دیوارها را بخورد.

منبع

8 best ways to keep bugs out of your house – Hella Home (hellaproperty.com)

دیدگاه های این مقاله بسته است.