تعمیر سقف جلوگیری از موش

راهکار هایی برای جلوگیری از ورود موش ها

  1. ورودی ها را محکم ببندید و درز گیری کنید

موش های جوان می توانند شکاف های کوچکی را در زیر درها ایجاد کنند، بنابراین نوارهایی را به عنوان بازدارنده در قسمت پایین درها قرار دهید. موش ها  همچنین از زبانه ورود گربه برای وارد شدن به خانه استفاده می کنند و شکاف ها را با جویدن برای ورود به خانه ها از طریق گاراژها بزرگتر می کنند.

درز پنجره ها درزگیری درب

  1. پر کردن شکاف های دیوارهای بیرونی

سوراخ ها یا منافذ کوچک (در اطراف کابل های برق و لوله کشی) باید با سیم پشمی  فولادی ضد زنگ و بتونه کاری یا بتن پر شوند. می توان از آبکاری فولادی یا آلومینیومی نیز استفاده کرد. موش ها قادر به پریدن هستند، بنابراین تا ارتفاع حدود 1.2 متر چک کنید.

راهکار هایی برای جلوگیری از ورود موش ها پر کردن شکاف

  1. تعمیر سقف ها

موش ها از کنار کابل های برقی بالا می روند یا از شاخه های آویزان برای ورود به فضاهای زیر شیروانی و اتاق زیر شیروانی و یا از  طریق شکاف های موجود در سفال های سقف استفاده می کنند. شکاف های  سقف را برطرف کرده و برای پوشاندن شکاف ها از سیم توری استفاده کنید.

تعمیر سقف جلوگیری از موش تعمیر سقف خراب

  1. باز بینی از فاضلاب و لوله های فاضلابی

موش ها در لوله های فاضلاب آسیب دیده شنا می کنند و در توالت ها پیچ و تاب می خورند، بنابراین عادت داشته باشید که درپوش صندلی توالت را بسته نگه دارید. موش ها همچنین از لوله های تخلیه و خروجی های زهکشی نیز استفاده خواهند کرد. برای پوشاندن لوله های زهکشی ، مخصوصاً در قسمت های زیرزمین ، از توری های معمولی یا توری های فلزی محکم استفاده کنید. به طور منظم عملکرد لوله ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که هرگونه شکستگی را بلافاصله برطرف کنید.

درب پوش فاضلاب بازبینی فاضلاب

  1. ممانعت از دسترسی به منابع غذایی

مواد غذایی (برای انسان ، پرندگان یا حیوانات خانگی) را در ظروف فلزی یا شیشه ای با درب های محکم نگه دارید و از تمیز کردن سریع بقایای مواد غذایی اطمینان حاصل کنید. زباله های فضای باز باید در سطل های زباله فلزی با درپوش های محکم نگهداری شوند. اگر توده کمپوستی دارید، باقی مانده مواد غذایی خود را به آن  اضافه نکنید ، زیرا این کار باعث جذب موش ها می شود. اگر میخواهید ضایعات مواد غذایی خود را کمپوست کنید باید در سطل بسته ای مخصوص کمپوست نگهداری کنید.

 

موش و سیب موش و مواد غذایی

 

راهکار های گفته شده برای جلوگیری و پیشگیری از ورود موش ها به خانه و تبدیل شدن آن ها به آفت می باشد. اما اگر در خانه یا محل کارتان با موش و هجوم آن مشکل دارید می توانید با کارشناسان آسازیست تماس بگیرید.

 

منبع

https://www.westernexterminator.com/rats/how-to-get-rid-of-rats/

 

دیدگاه های این مقاله بسته است.