حقایقی باورنکردنی درمورد موش ها

حقایقی باورنکردنی درمورد موش ها که شما را شگفت زده میکند

موش ها ظاهری کوچک و بی خطر دارند. اما یکی از آفاتی هستند که انسان ها بیشترین جیغ ها را با دیدن آن ها زده اند. این موجودات ریز جثه و البته موذی، سمبل دانایی، ذکاوت، کنجکاوی، سازماندهی و ویرانگری هستند. در این مطلب شما را با حقایقی باورنکردنی در مورد موش ها، این حیوانات جالب آشنا می کنیم.

اگر در محیط داخل و یا اطراف خانه خود موش ها را مشاهده کردید و دچار اضطراب شدید میتوانید با کارشناسان آسازیست تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

موش روی تابموش تاجدار

تعامل از طریق شکلک درآوردن

موش ها از طریق ژست های صورتشان، حالات و شرایط روحی شان را نشان می دهند.

موش ژست گرفته

موش های شکمو

از ویژگی موش ها این است که موجوداتی شکمو و پر خور هستند. شاید یکی از دلایل پر خوری آن ها به دلیل رشد بیش از انداره دندان های جلویی ان ها می باشد. آن ها هر چیز سفتی را که بر سر راهشان باشد می جوند.

موش گرسنهموش شکمو

محیط زندگی تمیز و مرتب

یکی دیگر از حقایق زندگی موش ها این است که معمولاً به عنوان موجوداتی تمیز و منظم شناخته می شوند.آن ها در خانه های زیرزمینی شان، نقاط خاصی برای استراحت، دفع فضولات و نگهداری غذا دارند.

بازیگرانی چیره دست

موش ها به درام علاقه زیادی دارند. در واقع وقتی که خطری آن ها را تهدید می کند و راه گریزی ندارند خود را به موش مردگی می زنند! دقت کنید که عبارت «موش مردگی» از همین قابلیت دراماتیک موش ها گرفته شده است و وقتی که خطر رفع شد موش ها ناگهان زنده می شوند! چه بازیگرانی!

موش مردگی

موجوداتی پرحرف

یکی از ویژگی های موش ها این است که بسیار پرحرف هستند. در واقع موش ها یکی از پرحرف ترین موجودات شناخته می شوند و با استفاده از صداهای خاص و اولتراسونیک با هم ارتباط برقرار می کنند.

همدردی موش ها

شاید عجیب بنظر برسد اما مشاهده شده که موش ها با درک شرایط روحی دیگر موش ها با آن ها همدردی کرده اند و این موضوع را با انجام حرکات خاصی شبیه دلداری نشان داده اند.

موش های رقاص

منبع

12 fascinating facts about mice – Ehrlich’s deBugged Blog (jcehrlich.com)

دیدگاه های این مقاله بسته است.